Adalardan Bir Yar Gelir Bizlere

Ahh ahh istanbulda olupta ada sefası yapmayan varmıdır... şiddetle herkese adalara gitmesini tavsiye ediyorum. bizde geçen yaz bir cumartesi günü Cd Birsel,ilkin,melisa, pelin ve ben adalara gitmeye karar verdik. hem deniz sefası yapacak, hemde istanbulun boğucu sıcağından kurtularak biraz nefes almış olacakdık. ay kızlar gabileden 2 tane aktif çocukla tanışmışlar neyse ille onlarıda çağıralım onlarda bize eşlik etsin dediler. bende bir yere gezmeye giderken peşimize erkek milletini takmakdan nafret ederim. neyse bostancıdan bindik vapura vardık büyük adaya :)). çocuklarda gelmişler bizi iskelede karşıladılar. baktım hmmm hoş çocuklarmış dedim içimden :). ikiside tam bir erkek , kirli sakal filannn manyak 10 numara görüntü :). ay ogün deniz kum müthişdi. gecede ateş yaktık kamp çadırının önünde ilkinin gitarından çıkan nağmeler , ay ıışığı ve ateş böceklerinin sesi inanılmaz bir gece geçiriyorduk. misafirimiz olan 2 erkek arkadaşda :))) 5 tane cd nin arasında cennettemiyiz neyiz diyordu. bende bir tanesinden acaip etkilenmişdim doğrusu. ay gecenin ilerleyen saatlerinde bu dedik hadi çadıra uuyumaya. ay sıcakkkkkkkkk uyku tutmadı. karılar hemen uykuya daldı. tabi erkek arkadaşları çadırın içine almadım ben :)). namahrem anacım dışarda battaniye serdim siz burda yatın dedim. gece yarısı bunaldım dedim biraz su içeyim kendime geleyim diye çadırdan kafamı çıkardım ki..... bizim aktif erkekler benim kırmızı puanlı mayomu biri giymiş, pareo belinde diğeride melisanın siyah mayosunu giymiş denizin kıyısına uzanmış birbirleriyle sevişiyolar........ ben tabiki şok olmadım :) alışkınım böyle şeylere. karıları uyandırdım. bakın bakın erkek görün dedim. İlkin onları görünce aynen şöyle dedi..... ``yaşasın`` :)))) ay beni tuttu bir kahkaha bağırdım çocuklara kızlarrrrrrrr perukda istermisiniz :). çocuklar utandı ay dedim utanmayın rahat edin canlarım. ama dedim o mayoları giymişsin pareo belinde , sakalın dedim başka bi şahane :). işte böyle sevgili arkadaşlar. işte o gün bu gündür adalar deyince hep bizim kızlara derimki ``adalardan bir yar gelir bizlere, aman Allah sakın mayo giymeyin denizde`` :))) sizleri seviyorum

Yazan: voxifera

[Üyeye Mesaj Yaz] .::. [Tanışma Hikayesi yaz]

Diğer Hikayeler
Sürprizler..

Hayat envai çeşit sürprizle dolu,buradan konuşup görüşme için anlaştığım Murat`ı elinde bir buket papatyayla kapıda gördüğümde farklı birseyler olacağını o zaman anlamıştım,albenisi yüksek karizmatik biriydi evimin antresinde konusmaya başladık bana.... »» devamı
güzeller güzeli

selam arkadaşlar,bu site sayesinde tanıştığım nil ile muheteşem zaman geçirdim.iyiki bu siteyi ve nil`i tanımışım.ist.dan erturul.... »» devamı
gamzem benim

merhabalar arkadaşlar shemaletürke uzun süredir üyeyim ama aradığım arkadaşlığı güven eksikliğinden dolayı bir türlü bulamadım bu nedenlede uzunbir süre siteye girmedim taki 2 3 hafta önce mailimde shemaletürk ismini görene kadar. siteye girip ban.... »» devamı
Karşı Komşu :)

bir pazar günü shemaleturk sitesinden bana bir msj gelmişti.. okuduğumda çok şaşırmıştım çünkü çalıştığım spor salonunun karşısındaki kızdan gelmişti msj..o gün seda ile buluştuk yedik içtik gezdikk inanılmaz bir gün geçirdikk ve akşlam beni evine ka.... »» devamı
iyiki varsın shemale turk

shemale turk site yöneticilerine kucak dolu sevgilerimle daha önce eskortluk yapıyordum shemalede den aldım iş teklifi sayesinde eskortluktan kurtuldum 1 yıl oldu oyunculuk yapıyorum sokaklardan ve abazalardan kurtuldum travesti arkadaşlarımı çok sev.... »» devamı